Українська євангельська теологічна семінарія

Українське релігієзнавство, науковий бюлетень №83

290.005 КОЛ /83//1
Колодний А. М., ;
Українське релігієзнавство : науковий бюлетень / Колодний, А.. №83. — Київ : Українська Асоціація релігієзнавців : Відділення релігієзнавства інституту філософії імені Г. С. Сковороди НАН України , ©2017. — 164 с.
ДКД 290.005
ДКД 290.005
Зміст:
Розділ перший. ЮВІЛЕЙНІ ДАТИ ІВАНА ОГІЄНКА.

1.1. Анатолій Колодний та Людмила Филипович (Київ). Українська Церква в баченні Івана Огієнка (митрополита Іларіона).

Розділ другий. ЗНАЧИМІ ПРОБЛЕМИ РЕЛІГІЄЗНАВСТВА.

2.1. Тимофій Зінкевич (Луцьк). Громадянська релігія у світлі порівняльного аналізу.
2.2. Михайло Мурашкін (Дніпро). Бог в релігійному житті людини.

2.3. Віталій Докаш (Чернівці). Релігія як комунікативний елемент в стратифікаційній системі суспільства.
2.4. Річард Горбань (Косів). Свобода як складова структури особи у філософсько-релігійному вченні Чеслава Станіслава Бартніка.
2.5. Оксана Горкуша (Київ). Міжконфесійний діалог в сучасній Україні.

Розділ третій. ПРОТЕСТАНТИЗМ В ЙОГО ІСТОРІЇ і РІЗНОМАНІТТІ КОНФЕСІЙНИХ ВИЯВІВ (до 500-ліття Реформації).

3.1. Пітер Бергер (США). 500 років протестантизму.
3.2. Фелікс Понятовський (Київ). Реставрація та радикальна реформація.
3.3. Віталій Шевченко (Київ). Протестантизм: до причин постання та поширення на ранньому етапі його розвитку.
3.4. Петро Яроцький (Київ). Різноаспектний характер Європейської Реформації та особливості її сприйняття в Україні.
3.5. Павло Павленко (Київ). Євразійська ідеологія в протестантизмі України.
3.6. Гнат Мєрєнков (Київ). Реформація в Чернівцях. Асоціативний потенціал протестантського урбаноніма в культурно-релігійному контексті міста.
3.7. Ольга Підлужна (Луцьк). П’ятидесятницька хамартіологія та вчення про спасіння людини в теології християн віри євангельської.
3.8. Олег Борноволоков (Київ). Установчий з’їзд Церков християн віри євангельської 1929 року: історико – релігієзнавчий аналіз.

Розділ четвертий. РЕЛІГІЙНИЙ ЧИННИК В ІСТОРІЇ УКРАЇНИ.

4.1. Михайло Черенков (Київ). Йосип Сліпий у споминах про нього.
4.2. Олександр Завалій (Бровари). Ген аграрно- хліборобської цивілізації території сучасної України як маркер релігійних вірувань.
4.3. Надія Волік (Тернопіль). Никита Будка – перший єпископ Рутенської Греко-Католицької Церкви в Канаді: процес обрання.

Розділ п’ятий. РЕЛІГІЯ В СУЧАСНОМУ СВІТІ.

5.1. Микола Несправа (Дніпро). Теоретичне підґрунтя радикального салафізму.
5.2. Письмо грузинским православным «Украина имеет право на свою Украинскую Поместную Православную Церковь» (А.Колодний).

Працює на АБІС Коха