Українська євангельська теологічна семінарія

Введение в Богословие (Запис № 10710)

МАРК-запис
000 -Маркер запису
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 03299nam a22001571i 4500
001 - Ідентифікатор запису
Ідентифікатор біб-запису 10710
100 ## - Дані загальної обробки
Дані загальної обробки 20160923 |||y0rusy50
101 ## - Мова
Мова тексту, звукової доріжки тощо російська
200 1# - Назва
Основна назва Введение в Богословие
Підзаголовок Курс лекций по догматическому богословию
Перші відомості про відповідальність Шмеман, А.
210 ## - Місце та час видання
Місце публікування, друку, розповсюдження Клин
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо Христианская Жизнь
Дата публікації, розповсюдження, тощо 2001
330 ## - Короткий зміст
Текст примітки «Введение в богословие — в этом курсе нужно сказать понемногу обо всем. Мы живем в иное время, чем то, когда Григорий Богослов не мог войти в баню или лавку за хлебом, не будучи схваченным кем-нибудь за рукав и не спрошенным: «Скажи, что правильнее «омоусиос» или «омиусиос»? Теперь так не богословствуют и к богословию относятся неприязненно или с недоверием. Богословие стало уделом одних богословов, специалистов, которые рассуждают о вопросах, никого больше не интересующих. Большинство христиан ограничивается простой верой и с подозрением смотрит на богословие, боясь, чего доброго, впасть посредством него в ересь. Это отношение способствовало превращению богословия в чистую науку, интеллектуальное занятие, цель которого — в самом себе, и которое не имеет никакой связи с жизнью. Даже большая часть священников, при обязательности для них богословского образования, из знаний, полученных за пять лет своего обучения, используют лишь те, что касаются устава и некоторых практических моментов. Прочее же никак не увязывается у них с реальностью. Здесь встает вопрос о целях и задачах богословия. Я принадлежу к тем людям, которые верят, что богословие есть высшее призвание, что без него нет и не может быть христианства. И теперь, когда жизнь зовет к практическим делам, я скажу, что нужно богословское призвание, нужно искусство богословия, нужен возврат к прежнему богословию, что без этого не будет подлинного христианства, той веры, о которой говорится: “сия есть победа, победившая мир, вера наша”».
676 ## - ДКД
Індекс 230
686 ## - Індекси інших класифікацій
Код системи Десяткова класифікація Дьюі та відносний показник (ДКД)
700 ## - Особисте ім’я
автор Шмеман, А.
942 ## - Додаткові дані (Коха)
Тип одиниці (рівень запису) Книги
Класифікаційна частина шифру збереження 230
Авторський (кеттерівський) знак, дати чи термін, що додаються до класифікаційного індексу ШМЕ
Суфікс шифру зберігання /1//1
Шифр замовлення 230 ШМЕ /1//1
Код системи класифікації для розстановки фонду Десяткова класифікація Дьюі та відносний показник (ДКД)
Фонди
Стан пошкодження Статус втрати/відсутності Джерело класифікації чи схема поличного розташування Дата надходження Джерельне місце зберігання примірника (домашній підрозділ), код Місце тимчасового зберігання чи видачі (підрозділ зберігання), код Поличкове розташування Штрих-код Дата останнього редагування примірника Вид зібрання Дата, коли останній раз бачено примірник Інвентарний номер Повний (примірниковий) шифр збереження Тип обігу (не для випожичання) Тип одиниці (рівень примірника)
Не пошкоджено Наявний Десяткова класифікація Дьюі та відносний показник (ДКД) 29.04.2003 Бібліотека Української євангельскої теологічної семінарії Бібліотека Української євангельскої теологічної семінарії Російсько-український фонд 42173-009647 2023-07-12 07:57:42 Наукова література 26.09.2016 6804 230 ШМЕ /1//1 Доступно для випожичання Книги

Працює на АБІС Коха