МАРК-запис
000 -Маркер запису |
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) |
04686nam0 2200217 4500 |
001 - Ідентифікатор запису |
Номер ідентифікації примітки |
25342 |
010 ## - ISBN |
ISBN |
978-966-924-085-9 |
100 ## - Дані загальної обробки |
Дані загальної обробки |
20201118d240 km|y0ukry50 ca |
101 #1 - Мова |
Мова тексту, звукової доріжки тощо |
українська |
102 ## - Країна публікації/виробництва |
Країна публікації |
УКРАЇНА |
200 1# - Назва |
Основна назва |
Вододіли секуляризації |
Підзаголовок |
Монографія |
Перші відомості про відповідальність |
О. Білокобильський |
210 ## - Місце та час видання |
Місце публікування, друку, розповсюдження |
Вінниця |
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо |
Український інститут стратегій глобального розвитку і адаптації |
-- |
ТОВ "Нілан - ЛТД" |
Дата публікації, розповсюдження, тощо |
©2015 |
215 ## - Фізичний опис |
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа |
239 с. |
327 ## - Примітки |
Текст примітки |
Розділ перший. ОРІЄНТИРИ ДОСЛІДЖЕННЯ<br/>І.1. Дискурс про секуляризацію як шлях саморозуміння модерну<br/>І.2. Сучасні теорії секуляризації та їх укоріненість у модерній філософії<br/>Розділ другий. «МАРКЕРИ» СЕКУЛЯРИЗАЦІЇ<br/>ІІ.1 Маркер перший. Теологія та секуляризація. Парадокс Абеляра<br/>ІІ.2 Маркер другий. Новий тип раціональних обґрунтувань<br/>ІІ.3. Маркер третій. Народження університету<br/>Розділ третій. ПРОСТІР ПЕРВИННОЇ (УНІКАЛЬНОЇ) СЕКУЛЯРИЗАЦІЇ<br/>ІІІ.1 Народження релігійної традиції через раціоналізацію: приклад християнства<br/>ІІІ.2. Конциліарний механізм проголошення істини на cоборах та нова раціональність<br/>ІІІ.3 Боротьба з єресями в християнстві IV-VIII ст. та конциліарний механізм проголошення істини<br/>ІІІ.4 Трансформація християнської соціальної реальності та її наслідки для майбутнього Європи<br/>ІІІ.5 Трансформація соціальної реальності та її наслідки<br/>Розділ четвертий. СВІТ ВТОРИННОЇ СЕКУЛЯРИЗАЦІЇ<br/>IV.1 Секуляризація та сучасний іслам<br/>IV.2 «Нерелігійна релігійність»: японський сценарій секуляризаційних процесів<br/>IV.3 «Ісламська Держава» як глобальна альтернатива модерну<br/>IV.4 Релігійні витоки та цивілізаційний потенціал доктрини «русского міра»<br/>Розділ п’ятий. ГЛОБАЛЬНІ ЗІТКНЕННЯ ПОСТСЕКУЛЯРНОЇ ДОБИ<br/>V.1 Релігійне пробудження в сучасному європейському суспільстві<br/>V.2 Ризики західного суспільства. Східноукраїнський конфлікт як окремий випадок глобального зіткнення |
330 ## - Короткий зміст |
Текст примітки |
Ця книга є спробою зрозуміти ті зміни, свідками та учасниками яких ми стали в останні роки. Після десятиліть, а може й століть поступового розчаклування світу, виявилося, що зміст сучасних культурних універсалій, глобальних зіткнень, орієнтирів суспільного розвитку тощо залишається так чи інакше пов'язаним із релігійними смислами. Розбудова дискурсу про секуляризацію, що спирається на послідовну теорію секуляризації та експлікацію релігійного підгрунтя сучасної ситуації, на думку авторів, є чи не єдиним шляхом саморозуміння західної культури. <br/>Книга адресована фахівцям з філософії, релігієзнавства, соціальної теорії. Сподіваємось, що вона буде цікава усім, чиї інтереси пов'язані з історією культури та гуманітарним її виміром. |
676 ## - ДКД |
Індекс |
101.2 |
686 ## - Індекси інших класифікацій |
Індекс класифікації |
211.5 |
700 #1 - Особисте ім’я |
Код відношення |
Автор |
Внутрішній код Koha |
2366 |
автор |
Білокобильський |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
О. |
Дати |
1971- |
Розкриття ініціалів власного імені |
Олександр |
801 #0 - Джерело походження запису |
Країна |
УКРАЇНА |
Установа |
UA-KiUET |
Дата |
20201118 |
942 ## - Додаткові дані (Коха) |
Код системи класифікації для розстановки фонду |
Десяткова класифікація Дьюі та відносний показник (ДКД) |
Тип одиниці (рівень запису) |
Книги |
Класифікаційна частина шифру збереження |
101.2 |
Шифр зберігання |
101.2 БІЛ /1//1 |
Суфікс шифру зберігання |
/1//1 |
Статус приховування в ЕК |
Не приховувати в ЕК |
Авторський (кеттерівський) знак, дати чи термін, що додаються до класифікаційного індексу |
БІЛ |