Компендіум теології / Аквінський, Т.
Мова: українська.Вихідні дані: Київ : Інститут релігійних наук св. Томи Аквінського, 2011ISBN: 978-966-2302-08-0.Індекс Дьюї (ДКД): 230 ; 281.1Класифікація: Анотація: Серія підручників та монографій Sapientia humana /sapientia divina започаткована Інститутом св. Томи Аквінського у Києві щоб зробити доступними для українських читачів, зокрема студентів, класичні та фундаментальні праці з філософії та теології, що до цього часу ще не були перекладені українською мовою, а без яких годі уявити ретельне вивчення цих наук.Одночасно ми б хотіли надати змогу тим сучасним українським авторам, які працюють в галузі філософи і теології та в споріднених з ними напрямках, поділитися з читачами своїм науковим доробком, і так-от стимулювати їхні творчі пошуки. Ми видаємо ці книжки, бо переконані, що Божа мудрість і людська мудрість, хоча й не тотожні, однак взаємно пов’язані й не повинні конкурувати одна з одною. Студіювання їх обох допомагає поглибити рефлексію над найважливішими людськими проблемами. У “Компендіумі” Тома хотів відповідати тій меті, яку, на його погляд, поставив собі сам Христос: зібрати все послання про спасіння [людини] в короткому резюме, “призначеному для заклопотаних [повсякденними справами] (propter occupatos) “. Відтак, Тома звертається не лише до фахівців, а хоче бути, наскільки це можливо, осягненим всіма. Для Томи тематика «короткого слова» зводиться до примату любові; тож Аквінат резюмує Христову заповідь: увесь закон Христа полягає в милосердній любові [charite]. Скорочення не означає, що до викладеного в «Компендіумі» можна доступитися без зусиль. Йдеться ж бо про стислий виклад, а не про дешеву вульгаризацію. Навпаки, деякі фрагменти відносно важкодоступні. Тома розуміє: щоб говорити про Бога, наші людські слова повинні піднестися на незвичну височінь, він вміє вживати їх у найточнішому сенсі, і це надає його дискурсу неймовірної щільності. Але для того, щоби отримати розуміння божественної реальності, треба виявити належну уважність Звісно ж, осягнути Бога неможливо, проте доторкнутися до Нього умом, хоч би й ледь-ледь, це вже означає отримати найвищу радість... Тип одиниці: КнигиПоточна бібліотека | Зібрання | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код | |
---|---|---|---|---|---|---|
Бібліотека Української євангельскої теологічної семінарії Російсько-український фонд | Наукова література | 230 АКВ /1//2 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно (Немає обмежень доступу) | 42173-003177 | ||
Бібліотека Української євангельскої теологічної семінарії Російсько-український фонд | Наукова література | 230 АКВ /1//1 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | 42173-013269 |
Серія підручників та монографій Sapientia humana /sapientia divina започаткована Інститутом св. Томи Аквінського у Києві щоб зробити доступними для українських читачів, зокрема студентів, класичні та фундаментальні праці з філософії та теології, що до цього часу ще не були перекладені українською мовою, а без яких годі уявити ретельне вивчення цих наук.Одночасно ми б хотіли надати змогу тим сучасним українським авторам, які працюють в галузі філософи і теології та в споріднених з ними напрямках, поділитися з читачами своїм науковим доробком, і так-от стимулювати їхні творчі пошуки. Ми видаємо ці книжки, бо переконані, що Божа мудрість і людська мудрість, хоча й не тотожні, однак взаємно пов’язані й не повинні конкурувати одна з одною. Студіювання їх обох допомагає поглибити рефлексію над найважливішими людськими проблемами. У “Компендіумі” Тома хотів відповідати тій меті, яку, на його погляд, поставив собі сам Христос: зібрати все послання про спасіння [людини] в короткому резюме, “призначеному для заклопотаних [повсякденними справами] (propter occupatos) “. Відтак, Тома звертається не лише до фахівців, а хоче бути, наскільки це можливо, осягненим всіма. Для Томи тематика «короткого слова» зводиться до примату любові; тож Аквінат резюмує Христову заповідь: увесь закон Христа полягає в милосердній любові [charite]. Скорочення не означає, що до викладеного в «Компендіумі» можна доступитися без зусиль. Йдеться ж бо про стислий виклад, а не про дешеву вульгаризацію. Навпаки, деякі фрагменти відносно важкодоступні. Тома розуміє: щоб говорити про Бога, наші людські слова повинні піднестися на незвичну височінь, він вміє вживати їх у найточнішому сенсі, і це надає його дискурсу неймовірної щільності. Але для того, щоби отримати розуміння божественної реальності, треба виявити належну уважність Звісно ж, осягнути Бога неможливо, проте доторкнутися до Нього умом, хоч би й ледь-ледь, це вже означає отримати найвищу радість..
Немає коментарів для цієї одиниці.