Православний шлях / Калліст (Уер), єпископ Діоклійський
Мова: українська ; оригінал: англійська.Країна: УКРАЇНА.Відомості про видання: пер. з англ.Вихідні дані: Київ : ДУХ І ЛІТЕРА, 2020Опис: 168 с.ISBN: 978-966-378-833-3; 0-913836-58-3.Індекс Дьюї (ДКД): 230.19Анотація: Владика Калліст вважає цю книгу «катехізисом для дорослих». У ній систематично викладено основи православного віровчення і, водночас, вона дає набагато більше, аніж катехізис. Недаремно стільки разів багатьма мовами вона перевидавалася в різних країнах Європи, стаючи путівником для тих, хто відкриває для себе, що «бути християнином — означає бути мандрівником». До того ж мандрівником на шляху, який не є езотеричним знанням, який відкритий для кожного, хто готовий стати на нього. «Дороговкази, які ми перейняли від інших, ніколи не зможуть передати того, чим є насправді цей шлях... Кожен особисто покликаний перевірити те, чого він навчився... Ніхто не може стати християнином другого сорту». Смисл богословських понять розкривається лише тому, хто намагається жити ними — ось головна думка книги. «Християнство, — пише Владика Калліст, — більше, ніж учення про світобудову, більше, ніж послідовно викладена теорія... воно — спосіб життя у найглибшому і найповнішому розумінні цих слів... Христос не сказав: „Я — стародавня традиція“; Він сказав: „Я — Життя“». Він переконливо показує, як у вченні та в діянні Православної Церкви поєднуються такі, здавалося б, протилежні полюси — звитяга та смирення, жага до пізнання — і „шлях незнання“, як окремі неповторні стежки збираються врешті-решт у єдиний Шлях до найвищої зустрічі. Той, кому поталанило стати на цей Шлях — водночас і послідовник святоотцівського Передання, і першопроходець. Тип одиниці:![](/opac-tmpl/bootstrap/itemtypeimg/bridge/book.png)
Поточна бібліотека | Зібрання | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код | |
---|---|---|---|---|---|---|
Бібліотека Української євангельскої теологічної семінарії Російсько-український фонд | Наукова література | 230.19 КАЛ.П /1//2 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно (Немає обмежень доступу) | 42173-020120 | ||
Бібліотека Української євангельскої теологічної семінарії Російсько-український фонд | Наукова література | 230.19 КАЛ.П /1//1 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно (Немає обмежень доступу) | 42173-006003 |
Огляд полиці бібліотеки/підрозділу: „Бібліотека Української євангельскої теологічної семінарії“, Поличне розташування: Російсько-український фонд, Зібрання: Наукова література Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
230.19 КАЛ /1//1 Внутрішнє Царство | 230.19 КАЛ /1//2 Внутрішнє Царство | 230.19 КАЛ.П /1//1 Православний шлях | 230.19 КАЛ.П /1//2 Православний шлях | 230.19 МИЛ /1//1 Дар мира | 230.190904 НОБ /1//1 Пути православного богословия на Запад в ХХ веке | 230.1947 АЛФ /1/2/1 Православное богословие на рубеже эпох |
Владика Калліст вважає цю книгу «катехізисом для дорослих». У ній систематично викладено основи православного віровчення і, водночас, вона дає набагато більше, аніж катехізис. Недаремно стільки разів багатьма мовами вона перевидавалася в різних країнах Європи, стаючи путівником для тих, хто відкриває для себе, що «бути християнином — означає бути мандрівником». До того ж мандрівником на шляху, який не є езотеричним знанням, який відкритий для кожного, хто готовий стати на нього. «Дороговкази, які ми перейняли від інших, ніколи не зможуть передати того, чим є насправді цей шлях... Кожен особисто покликаний перевірити те, чого він навчився... Ніхто не може стати християнином другого сорту».
Смисл богословських понять розкривається лише тому, хто намагається жити ними — ось головна думка книги. «Християнство, — пише Владика Калліст, — більше, ніж учення про світобудову, більше, ніж послідовно викладена теорія... воно — спосіб життя у найглибшому і найповнішому розумінні цих слів... Христос не сказав: „Я — стародавня традиція“; Він сказав: „Я — Життя“». Він переконливо показує, як у вченні та в діянні Православної Церкви поєднуються такі, здавалося б, протилежні полюси — звитяга та смирення, жага до пізнання — і „шлях незнання“, як окремі неповторні стежки збираються врешті-решт у єдиний Шлях до найвищої зустрічі. Той, кому поталанило стати на цей Шлях — водночас і послідовник святоотцівського Передання, і першопроходець
Немає коментарів для цієї одиниці.