МАРК-запис
000 -Маркер запису |
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) |
04145nam0 2200229 4500 |
001 - Ідентифікатор запису |
Номер ідентифікації примітки |
26915 |
010 ## - ISBN |
ISBN |
978-966-395-413-4 |
100 ## - Дані загальної обробки |
Дані загальної обробки |
20211216d2015 km|y0ukry50 ca |
101 #1 - Мова |
Мова тексту, звукової доріжки тощо |
українська |
102 ## - Країна публікації/виробництва |
Країна публікації |
УКРАЇНА |
200 1# - Назва |
Основна назва |
Ігри, що запобігають агресії |
Перші відомості про відповідальність |
Портман Розмарі |
210 ## - Місце та час видання |
Місце публікування, друку, розповсюдження |
Львів |
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо |
Свічадо |
Дата публікації, розповсюдження, тощо |
©2015 |
215 ## - Фізичний опис |
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа |
107 с. |
225 ## - Серія |
Назва серії |
Інтерактивні ігри |
327 ## - Примітки |
Текст примітки |
1. Вчимося жити зі злістю та агресією<br/>Вступ<br/>2. Інтерактивні вправи та ігри як допоміжні педагогічні засоби<br/>Методично-дидактичні зауваги<br/>3. Ігри та вправи на основі щоденних життєвих ситуацій<br/>3.1. Зауважуємо і проявляємо агресивні емоції<br/>3.2. Розпізнаємо причини злості та агресії<br/>3.3. Вивчаємо самих себе та інших<br/>3.4. Опановуємо і перемагаємо злість та агресію<br/>3.5. Формуємо власну гідність і сильну особистість<br/>3.6. Зав′язуємо неагресивні стосунки<br/>3.7. Мирне вирішення конфліктів |
330 ## - Короткий зміст |
Текст примітки |
Скарги на агресивність дітей і молоді та на безпорадність у стосунках з ними батьків не таке вже нове явище, як це випливає з описів окремих проблемних ситуацій. Середовище реагує на агресивну поведінку покараннями, здачею і суспільною ізоляцією. Хто відчув таку реакцію на собі, сприймає її як власну загрозу, що веде не до зменшення агресивних реакцій, а до нових станів агресії.<br/>- Як розпізнати причини злості та агресії у дітей?<br/>- Як опанувати й перемогти ці почуття?<br/>- Як навчитися мирно вирішувати конфлікти?<br/>- Як формувати власну гідність та сильну особистість?<br/>Понад 150 інтерактивних вправ та ігор, що увійшли до цього збірника, - це простий у застосуванні спосіб розпочати процес конструктивного переборювання злості та агресії. Завдяки їм діти й підлітки можуть навчитися приймати і проявляти свої емоції, опановувати -свою агресію, активно налагоджувати приязні стосунки.<br/>Попри те, що гра не є "серйозною" ситуацією, у ній відбуваються важливі навчальні процеси. Навчитися застосовувати інтерактивні вправи та ігри легко. Вони не вимагають великих зусиль, а можуть дати педагогічний поштовх для конструктивного перетворення злості та агресії. Вони пропонують дітям і молоді відкриті системи взаємодії, можливість набувати різноманітного особистого і групового досвіду. У грі діти можуть виражати власні потреби і відчуття, діяти активно, на власний розсуд, не боячись за наслідки своєї поведінки.<br/> |
676 ## - ДКД |
Індекс |
155.418 |
686 ## - Індекси інших класифікацій |
Індекс класифікації |
159.942-057.87 |
700 #1 - Особисте ім’я |
Код відношення |
Автор |
Внутрішній код Koha |
3636 |
автор |
Портман |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
Р. |
Розкриття ініціалів власного імені |
Розмарі |
801 #0 - Джерело походження запису |
Країна |
УКРАЇНА |
Установа |
UA-KiUET |
Дата |
20211216 |
942 ## - Додаткові дані (Коха) |
Код системи класифікації для розстановки фонду |
Десяткова класифікація Дьюі та відносний показник (ДКД) |
Тип одиниці (рівень запису) |
Книги |
Класифікаційна частина шифру збереження |
155.418 |
Шифр зберігання |
155.418 ПОР /1//1 |
Суфікс шифру зберігання |
/1//1 |
Статус приховування в ЕК |
Не приховувати в ЕК |
Авторський (кеттерівський) знак, дати чи термін, що додаються до класифікаційного індексу |
ПОР |